![X](/images/Icon.png)
Konferencijske sale
U ponudi hotela Tonanti su tri konfrenecijske sale sa najsavremenijom opremom. Najveća sala ima 300 sedećih mesta, dve manje mogu da prime 80 odnosno 35 ljudi i idealne su za sve korporativne sastanke. Sale su opremljene najsavremenijom audio- tehničkom postavkom uređaja, kao i brzim protokom interneta.
Znamo koliko je važno da se tokom održavanja poslovnih susreta skoncentrišete na važne odluke koje će obezbediti uspeh tima i kompanije, s toga Vas pozivama da brigu o organizaciji prepustite našem stručnom event timu.
Pružamo Vam:
- Klimatizovane sale
- Najsavremeniji video wall
- Besplatan WIFI
- Profesionalan tim koji nastoji da pruži organizaciju bilo kog događaja
- Pružamo pakete hrane i pića u skladu sa Vašim potrebama i po Vašem zahtevu
- Tehničku podršku
- Audio tehniku (ozvučenje/bežični mikrofoni)
Fleksibilnost i želja da za Vas organizujemo besprekoran poslovni događaj koji će Vas predstaviti u najboljem mogućem svetlu, izdvajaju nas od drugih. Event tim hotela Tonanti će odgovoriti i na najsloženije upite u najkraćem vremenskom periodu. Imate snažnog poslovnog partnera - Hotel Tonanti.
![Galeria - Velika sala](/image1468.png)
Galeria - Velika sala
309m2![Horizont - Srednja sala](/image1469.png)
Horizont - Srednja sala
85m2![Board room - Mala sala](/image1474.png)
Board room - Mala sala
36m2![Teatar](/images/konferens/teatar.png)
![Učionica](/images/konferens/ucionica.png)
![Bord](/images/konferens/bord.png)
![U oblik](/images/konferens/u.png)
![Koktel](/images/konferens/koktel.png)
![Banket](/images/konferens/banket.png)
![Teatar](/images/konferens/teatar.png)
![Učionica](/images/konferens/ucionica.png)
![Bord](/images/konferens/bord.png)
![U oblik](/images/konferens/u.png)
![Koktel](/images/konferens/koktel.png)
![Banket](/images/konferens/banket.png)
![Teatar](/images/konferens/teatar.png)
![Učionica](/images/konferens/ucionica.png)
![Bord](/images/konferens/bord.png)
![U oblik](/images/konferens/u.png)
![Koktel](/images/konferens/koktel.png)
![Banket](/images/konferens/banket.png)